mandag den 4. august 2014

lidt fra drivhuset

Jeg har en fin lilje inde i drivhuset, det er tydeligt en ombytning, 


Den her som skulle være hvid, står ude i det gule/hvide bed, jeg har fået mixet nogle potter rundt, det er helt sikkert.
Endnu en ting jeg bør bytte om på til efteråret.


Peber Planterne gror næsten alle fint, både snack og almindelige




og der er også auberginer på aubergine planten (de er ellers noget humørsyge) planterne.

Den her som skulle være en sort peber, den vil slet ikke noget, den bliver bare større, øv, jeg havde ellers glædet mig til sorte peberfrugter, men nu er jeg i tvivl om den når det.



Det har regnet, og jeg nyder at se planterne rejse hovedet :)

 Kærlig hilsen 
Marianne

6 kommentarer:

  1. Fin hvid lilje, du må have byttet dem tilbage :) Ja det var lækkert med regn, mit er vist snart fordampet.
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Der kommer bitte små byger ind imellem her..men det giver ikke meget.
      Ja byttes om skal de :)

      Slet
  2. Flotte pebre og flot aubergine - den vidste jeg ikke, man kunne avle i drivhuset.

    SvarSlet
    Svar
    1. De er ikke nemme..jeg har dem mest for blomsternes skyld, men det er sjovt at se frugt :)
      Jeg bestøver med en pensel..men jeg ved ikke om man skal.
      Kh
      Marianne

      Slet
  3. Hej Marianne
    Nøj, hvor ser det godt ud i dit drivhus. Dejligt med auberginer. De smager jo fantastisk :)
    Kh Laleh

    SvarSlet
    Svar
    1. det kan slet ikke betale sig med den aubergine.. men det er sjovt den er der og både blade og blomster er smukke, så pyt :) at der også kommer frugt er jo en ekstra bonus.
      KH
      Marianne

      Slet