fredag den 25. april 2014

Jubiii :)

Min første iris i år sender en blomsteransats op nu. Det er vildt tidligt, og jeg er så spændt, jeg elsker når mine iris begynder at blomstre, det er så dejligt :)

Har observeret at NOGEN  (hihi) allerede har Spuria iris i blomst, og det får mig til seriøst at overveje om jeg mon ikke også kunne have sådan nogen... for iris, de er bare skønne og tidligt blomstrende er godt.. midt i også og sent.. ja altid faktisk.


Mine mini rododendron er så småt begyndt at blomstre.






Mine Angelique tulipaner er kommet igen i år og blomstre allesammen.. jeg er overrasket og glad.
Det er en nuttet tulipan.. en prinsesseblomst.




Det her er min dårlige samvittighed jeg viser frem.. de her de burde være i noget jord.. men var blevet glemt i sin kasse under bordet i haveskuret. Endnu et projekt til imorgen.



Håber i får den mest dejlige Lørdag, jeg er helt sikker på i fortjener den :)

kærlig hilsen 
Marianne

6 kommentarer:

  1. Hej Marianne

    ja det er godt nok et specielt år - imponerende at du allerede har germanica knopper - jeg må ud og kigge!

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
    Svar
    1. håber du finder noget spændende :)

      KH
      Marianne

      Slet
  2. Der er også knopper i nogen af mine germanica :) Så har du også blomstrende rhodoer, ja det er en dejlig tid. Angelique er en skøn tulipan, den her jeg også.
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg tror de fleste er ved at have blomstrende rhodoer .. de springer ud over alt og overvælder vores synssans med deres pragt :)

      dejligt med knopper i dine iris.. det er nu kun min lille der viser tegn på knop endnu, så jeg venter i spænding på om der kommer flere.

      KH
      Marianne

      KH
      Marianne

      Slet
  3. Hej Marianne
    Sikke flotte romantiske tulipaner. Skønne billeder.

    SvarSlet
    Svar
    1. tak for det.. har kun min mobil til at tage billeder, så bliver glad når folk alligevel kan holde ud at se på dem :)

      Ja Angelique tulipanerne er meget romantiske, en rigtig prinsesseblomst.

      KH
      Marianne

      Slet