lørdag den 17. august 2013

efter festen.

After the ball is over... er der ikke en lus tilbage, der var ædegilde og de havde ikke en chance. men de sorte efterladenskaber, de er der endnu.


Jeg prøvede at så Hokaido i komposten i sommers, de blev ikke til noget, men nu.. nu vælter de op. øv. De har vist ikke fået nok vand.



Jeg har købt lidt billige blomster i Netto. de er til bedet ude ved vejen, og jeg håber de kommer fint.. næste år.
u

Kærlig hilsen 
Marianne

Sensommer er nu magisk ind imellem.




4 kommentarer:

  1. Ja det har du ret i, der er noget magisk over det sidste billede. De samme slags stauder købte jeg i Netto i søndags.
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan være vi har samme smag, når vi sådan køber de samme blomster :)
      hele stemningen var sådan, jeg tror det var lyset og våde edderkoppespind der gjorde det. Jeg kunne sagtens forstille mig gå omkring hjørnet og se Titanias palads fuld af alfer den dag :)
      KH
      Marianne

      Slet
  2. Jeg så også blomsterne i Nette forleden, men jeg forsøger at styrer mig, for jeg har ikke før haft det store held med lægge, så og plante ud på denne årstid. Jeg håber at du får det til at lykkes, for det er en flot samling du har købt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er usikker på akelejerne, men dagliljerne ser fine ud.
      så vi kan håbe sammen :)
      Kh
      Marianne

      Slet