onsdag den 22. maj 2013

regn

Det regner.. meget, en lind strøm af regn, så selv hønsene har givet op og bare bliver ude, i stedet for at gemme sig i huset. 


Nogle af mine planter ligger sig ned, og der er potter fyldt med vand der skal tømmes så snart det stopper, så rødderne ikke rådner.

Det eneste, udover vand, det her vejr er virkeligt godt til,  Er hvis man har en masse ukrudt imellem fliserne. Det er det perfekte vejr at hive ukrudt op i, jorden sliper det hele. Hmm... måske er det også godt at pudse drivhus udvendigt i. 

Jeg sidder inde og drømmer om at regnen stopper. Imens jeg venter kan jeg altid sidde og putte ting i indkøbskurve på websites. 
En blomstersite der passer til årstiden er  http://www.iris-cayeux.com/ . Min yngste søn på fire og jeg sidder og kigger blomsterne. Han siger vi tryller dem frem. Iris er store og farvestrålende, så han kan godt lide dem.

Jeg ville aldrig få plads til alle de planter, jeg sidder og putter i kurven når det regner eller er vinter, men man har lov til at drømme, få ideer og hygge sig lidt ind imellem, har man ikke ?

Rigtig god regnvejrsdag

Kærlig hilsen 
Marianne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar